Bauers Blog

Blogger om kirke og teologi

Mit billede
Navn:
Sted: Køge, Denmark

Stud. theol. på Københavns Universitet. Gift med Simon. Mor til lille Alberte. Menighedsrådsmedlem i Køge Sct. Nicolai sogn.

mandag, december 05, 2005

Endnu en tolvsang


På lørdag d. 10. december går det løs igen - jeg er atter liturg til tolvsangen i Køge Kirke

Det gik rigtig fint sidste gang på trods af, at det var min allerførste gang som liturg! Jeg skulle for første gang forrige lørdag velsigne menigheden. Jeg havde øvet mig hele formiddagen med det resultat at vores to katte vist har fået rigeligt med velsignelse for det næste år ;-)

Man må godt velsigne, selvom man ikke er ordineret. Men det er en lidt spøjs fornemmelse at stå der med begge hænder i vejret og velsigne kirkegængerne. Men også utroligt sjovt.

På lørdag optræder jeg så igen. Denne gang er det med musikalsk deltagelse fra Køge Mandskor!

1 Comments:

Blogger Kasper said...

Jamen, dog. Det kunne jo være, at vi kom lidt før til Køge, så. Hvis man altså må det.

Hvilke salmer er på programmet?

3:51 PM  

Send en kommentar

<< Home